Рання бета Silver Cats v1.3 вже доступна для завантаження всім власникам гри! Оновлено графіку локацій, внесено спрощення в баланс, додано 38 досягнень Steam, а також оновлено графіку деяких NPC для тестування.
Оновлення графіки локацій
Було оновлено графіку всіх 27 локацій гри. Деякі локації, такі як Підземелля гільдії та Цитадель Білого демона, отримали зміни в дизайні.
Гру було перенесено на нову версію рушія, що дало змогу використовувати більш сучасні шейдери освітлення і матеріалів.
Досягнення Steam
У Silver Cats v1.3 тепер можна отримувати досягнення Steam. Якщо у вас залишилися збереження з версії v1.2, ви можете запустити їх у новій версії v1.3 і отримати всі досягнення, для яких були виконані умови.
Оновлення графіки персонажів
Наступний етап великого оновлення гри - це оновлення графіки персонажів. Поки що було оновлено графіку 10 персонажів, щоб протестувати, як працюють нові шейдери і моделі у грі. У деяких персонажів з'явилася фізика волосся та одягу.
Зміни в інтерфейсі
Оновлення інтерфейсу - це четверта стадія оновлення, робота над якою почнеться після виконання всіх попередніх стадій, однак у ранній беті було закладено початкову базу для майбутніх змін.
У всіх NPC, монстрів і предметів ім'я тепер відображається в 3D просторі.
У невеликих супротивників, які вміщаються на екрані, смуга здоров'я відображається під їхнім ім'ям.
У великих супротивників, які не є босами, внизу екрана відображається смуга здоров'я з мідним обведенням.
У мінібосів смуга здоров'я відображається в срібному обведенні.
У босів смуга здоров'я відображається в золотому обведенні.
Також було змінено вікно мапи і завдань - поки що це тимчасовий варіант. У іконок на мапі тепер є спливаючі підказки.
Встановлення ранньої бети Silver Cats v1.3
Якщо у вас встановлена стара версія гри (v1.2), рекомендується спочатку її деінсталювати. Після цього, щоб узяти участь у тестуванні, необхідно в Steam зайти у властивості гри і в розділі «Тестування» вибрати гілку «v1-3_beta», після цього можна почати завантаження.
Якщо в новій версії виникнуть баги або інші проблеми, я буду вдячний, якщо ви повідомите про це в дискорді гри або на форумі спільноти Steam.
Нові екрани завантаження v1.3
У версії v1.3 були оновлені екрани завантаження локацій. Нові екрани завантаження вже додані в DLC «Silver Cats - Developer Files».
Повний список оновлень
Заплановані стадії оновлення Silver Cats v1.3
☑ Оточення (графіка рослин, об'єктів, локацій)
☐ Персонажі (графіка NPC, монстрів, босів, основного персонажа, екіпірування)
☐ Бойова система (нова нон-таргет система, анімації супротивників і основного персонажа)
☐ Оновлення інтерфейсу (дизайн і графіка)
02.11.2024
Нові речі:
Гаманець
Ніж огра
Пила
Ключ від покоїв Білого демона
Новий тип речей:
Еліксир (те ж саме, що і зілля, але має відкат 2 секунди) - тип деяких речей, таких як зілля досвіду, було змінено на еліксир
Виправлено помилки:
після вбивства голема в Просторі хаосу вогонь тепер зникає автоматично;
з Велетня-зберігача тепер падають середні зілля, а не малі;
некроманти в Келії храму метеликів більше не воскресають після смерті;
Демон розрухи більше не спавнить мобів і області імунітету після того, як вийшов із битви;
персонаж більше не воскресає мертвим, якщо до цього лежав у вогні;
підібраний предмет, який раніше був викинутий з реманенту, більше не зараховується в статистику;
персонаж більше не отримує шкоди після того, як його викинули з області шкоди під час втрати свідомості;
виправлено баг, коли навичка "Збирач" не працювала з деякими ресурсами;
розхідник загострення більше не віднімається, якщо рівень загострення предмета максимальний;
Інші зміни:
оновлено графіку всіх локацій;
оновлено освітлення;
додано руїни навколо телепорту в Долині шахтарів;
додано покинуту лісопильню в Долині шахтарів;
перероблено в'язницю в Підземеллі гільдії;
Табличку небесного майстра можна отримати за 20 грамот, а не за 40;
Дослідник печери на болотах видає книги навичок за 30 кришталів, а не за 70. Також він видає ключ від лабораторії алхіміка за 40 кришталів, а не за 100, і болотний топаз за 10 кришталів, а не за 42;
Монету потойбічного світу можна обміняти на 18 мідних монет гільдії у Дослідниці монет;
за завдання "Демони-маги", "Демони-мечники" і "Демони-вбивці" видається 5 смарагдових монет, а не 1;
за завдання "Небесні вартові" і "Небесні духи" видається 7 смарагдових монет, а не 1;
оновлено графіку ресурсів, що ростуть на локаціях;
оновлено графіку предметів завдань;
шанс отримання предметів зі Скрині коштовностей тепер не менший за 0.1%;
після смерті Бога хаосу в Просторі хаосу з'являється телепорт на початок локації;
перехід між локаціями більше не запускається автоматично під час заходу в коло - необхідно натиснути кнопку дії;
під час збирання ресурси додаються відразу в реманент без відкривання вікна здобичі;
Чарівний рояль тепер є в Залі нарад;
у Занедбаній шахті поставлено 5 нових скринь із цінностями;
усім стартовим діалогам додано відповідь «Іншим разом», коли NPC пропонує взяти завдання;
після скоєння злочину нараховується штраф, який можна оплатити у стражників. За удар NPC - 100 монет, За удар стражника - 300 монет, за вбивство - 1000 монет;
ціна купівлі золотих зливків знижена до 1700 монет, а ціна продажу - до 620 монет;
у крамницю торговця в Чарівному лісі додано сіль, картоплю, моркву, куряче яйце, пшеничне борошно, олію, яблуко;
зменшено кількість необхідних ресурсів для створення предметів: Яблучний пиріг, Лимонний пиріг, Болотяна юшка, Смажений рак, мечі солдата, мечі командира, мечі та артефакт Білого демона, сет світлого і темного мага, сет світлого і темного паладина, біжутерія перевертня;
ємність для душі коштує 120 монет, а не 3200;
душа видобувається з базовим шансом 10% + шанс здобичі;
сувої телепорту коштують від 10 до 32 монет за штуку;
звук втрати свідомості зроблено тихішим;
з колодязів видобувається 10 пляшок води за раз, а не одна;
Срібний ключ у Збирачки листя можна обміняти за 20 листків а не за 80;
видалено зілля досвіду з обміну Збирачки листя;
видалено Скарбничку у формі свинятка з обміну Хлопчика-перевертня;
за щоденне завдання у Збирачки листя видається 10 листків, а не один;
за щоденне завдання у Хлопчика-перевертня видається 10 жуків, а не один;
у збереженні тепер зберігається позиція гравця на локації;
голем у Гільдійському лісі оживляється кнопкою, а не тригером;
навичка "Збирач" активується з базовим шансом 7% + шанс здобичі;
змінено обмін за Прокляті кістки в Хранителя гільдійської бібліотеки: тепер отримати Чарівний ключ можна за 18 кісток (було 120), Корону - за 12 кісток (було 46), Яйце мерехтливого павука - за 3 кістки (було 10), Квітку смерті - за 5 кісток (було 10). Також з обміну прибрано Скарбничку у формі песика;
ціни на книги навичок у Кота-бібліотекаря зменшено вдвічі;
Світовий сувій телепорту можна обміняти за 5 мідних монет гільдії, а не за 30;
печатка Демона Гіркоти видаляється після активації;
файли збереження сортуються за датою (нові зверху);
за деяких босів тепер дають більше досвіду: Демон гіркоти (475), Королева павуків-трупоїдів (475), Проклятий імператор (700), Брат проклятого імператора (475), Ослаблений демон (4250), Полум'яний голем (4250), Монстр з лощини (4250), Командир демонів-магів (6240), Командир демонів-вбивць (6240), Командир демонів-мечників (6240), Білий демон (8300), Древо життя (700), Голем небесного міста (7100);
перероблено вікно квестів і мапи (це тимчасовий варіант, увесь інтерфейс оновлюватиметься пізніше): тепер на мапі відображаються місця, де стоять квестові NPC, і з'явилися спливаючі підказки біля іконок;
додано можливість встановити роздільну здатність екрана на 3840х2160 і збільшити масштаб інтерфейсу вдвічі;
кулони перевтілень, які створюються на основі Кулона чорної душі, тепер мають легендарну рідкість і 4 комірки для каміння;
перероблено інтерфейс чату;
додано рекомендацію складності гри для предметів, що купуються в торговця;
Богиня Рубін видає в нагороду рубінову і сапфірову енергію, а Богиня Сапфір - бурштинову і аметистову;
додано скриню на Співоче поле;
додано скриню на Скрепучий млин;
тепер під час використання Зілля природи на мапі з'являються іконки ресурсів замість іконки листочка, також під час наведення мишки відображається інформація про ресурс;
при отриманні шкоди Чарівний рояль грає блюзові акорди;
тип предмета форм для виготовлення екіпірування було змінено на "Матеріал";
при будь-якому воскресінні активується імунітет до шкоди на 1 секунду;
Зілля примари дає імунітет на 12 секунд, а не на 15;
в Ущелину білого стягу додано 3 скрині;
у предметів Тканина світобудови, Нитка долі, Кристал пустищ і Пил синього однорожця змінилася рідкість предмета з унікального на рідкісний. Також було знижено ціну з 600 до 100 монет;
у Небесних вартових збільшено час очікування між атаками;
у Небесному місті додано 4 скрині;
в Оберігу від демонів прибраний шанс здобичі;
у каблучки, браслета й амулета перевертня додано шанс здобичі, також підвищено характеристики браслета перевертня;
завдання "Ожилі гриби", "Магічні гриби", "Королівський гриб" більше не щоденні;
імена монстрів, персонажів і назви предметів тепер завжди відображаються над ними. Також під ім'ям противника з'являється смуга здоров'я, якщо його здоров'я не повне;
при спробі підібрати предмет, на який немає завдання, про це повідомляє персонаж, а не система;
у Цитадель Білого демона додано 12 скринь;
додано 38 досягнень Steam;
навичка "Техніка чорного ніндзі" тепер вбиває противника з шансом 0.1%, а не 2%;